WAKACJE BEZ GLUTENU

 

 

Szukasz wakacji z dietą bezglutenową? Dobrze trafiłeś!

Jeśli jesteś zainteresowany wyjazdem z wyżywieniem bezglutenowym napisz do nas wiadomość i znajdziemy dla Ciebie odpowiedni hotel.
Posiadamy bazę hoteli z dietą bezglutenową, ponieważ temat celiaki znamy z życia codziennego. Cały czas aktualizujemy naszą bazę hoteli i przed potwierdzeniem rezerwacji kontaktujemy się z hotelem w celu potwierdzenia zamówienia i realizacji diety bezglutenowej.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

DIETA BEZGLUTENOWA

Lato to czas beztroskich chwil i zasłużonego odpoczynku, dlatego też przygotowaliśmy ekskluzywną listę miejsc, gdzie wakacyjne doznania łączą się z pełną swobodą wyboru żywności dla osób z celiakią. Te wyjątkowe hotele, dostępne do rezerwacji poprzez naszą platformę, oferują nie tylko komfortowy wypoczynek, ale również bezpłatną opcję dań bezglutenowych.

Odejdźcie od kłopotliwego przygotowywania posiłków czy poszukiwania restauracji, gdzie każdy członek rodziny znajdzie coś dla siebie. Jeśli do tej pory preferowaliście pokoje bez wyżywienia, warto rozważyć, jak łatwo i przyjemnie można spędzić urlop, wybierając opcję all-inclusive z uwzględnieniem diety bezglutenowej!


Wybrane hotele z naszej listy zadbają o pełnię smaków i przyjemności dla gości z celiakią, oferując różnorodne dania bezglutenowe. W ich menu znajdziecie:

  • Świeży bezglutenowy chleb i bułki, obsługiwane na oddzielnych tosterach,
  • Makaron bezglutenowy w różnorodnych sosach oraz smakowite lasagne,
  • Pizzę bezglutenową, równie pyszną jak tradycyjną,
  • Naleśniki i krokiety bezglutenowe, pełne aromatycznych nadzienie,
  • Płatki śniadaniowe, również w wersji czekoladowej,
  • Mleko, jogurty, sery oraz mleko sojowe,
  • Jajka w różnych wariantach: gotowane, sadzone, czy jako apetyczna jajecznica,
  • Kakao i czekoladę do picia,
  • Bezglutenowe dżemy, delikatne i pełne smaku,
  • Szynki i wędliny bezglutenowe,
  • Zupy bez dodatku mąk glutenowych,
  • Grilowane lub pieczone mięsa, ryby i owoce morza,
  • Ryż gotowany, frytki oraz pyszne sushi,
  • Duży wybór surowych warzyw do sałatek,
  • Warzywa gotowane na parze lub grilowane,
  • Sezonowe owoce, świeże i soczyste,
  • Oliwę z oliwek, bezglutenowy ketchup, majonez, musztardę,
  • Bezglutenowe ciasta i desery, a także lody,
  • Niezapomniane wrażenia smakowe z bezglutenowym piwem.

Takie wakacje to nie tylko relaks, ale także pełne kulinarnych doznań dostosowanych do specjalnych potrzeb.


Dbamy o pełne bezpieczeństwo naszych gości z celiakią, dlatego żywność przechowywana jest w specjalnych urządzeniach chłodniczych, a przygotowywanie dań odbywa się w ścisłych warunkach ochronnych przed glutenem.

Zawsze stawiamy na transparentność i elastyczność. Jeśli mają Państwo jeszcze bardziej restrykcyjne wymagania żywieniowe, istnieje możliwość spotkania z naszym szefem kuchni. Razem możemy dostosować jadłospis do Państwa indywidualnych potrzeb.

Zalecamy również, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji skontaktować się z naszymi konsultantami w celu potwierdzenia aktualnej polityki hotelu. Chętnie udzielimy wszelkich informacji, doradzimy co do wyboru hotelu i odpowiemy na ewentualne dodatkowe pytania. Naszym celem jest zapewnić Państwu nie tylko wyjątkowe doświadczenia kulinarno-wypoczynkowe, ale także pełne bezpieczeństwo podczas pobytu.

 

 

 

Kiedy wycieczka może zostać odwołana?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Wiążą się one najczęściej z przyczynami niezależnymi od organizatorów, takimi jak kataklizmy, zamieszki, strajki, jeśli mogą być one potencjalnym zagrożeniem dla turystów. W takich sytuacjach organizatorzy zawsze proponują albo inną wycieczkę w podobnej cenie, albo zwrot pełnej wpłaconej kwoty. W przypadku wycieczek objazdowych może się też zdarzyć odwołanie imprezy, jeśli nie uda się zebrać wymaganego minimum uczestników. Zwykle wynosi ono około 80% miejsc zaplanowanych na dany wyjazd. Dlatego w przypadku takich wyjazdów biuro zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy najpóźniej na:

* 20 dni przed datą jej rozpoczęcia, gdy wyjazd trwa więcej 6 dni;

* 7 dni, gdy wyjazd trwa 2-6 dni;

* 48 godzin, gdy wyjazd trwa mniej niż 2 dni.

Przysługują wówczas uczestnikowi uprawnienia określone w warunkach uczestnictwa załączonych do umowy.

 

Kto jest organizatorem mojej wycieczki?

Posiadamy oferty ponad 60 biur podróży, takich jak m.in.: Top Touristik, Best Reisen, Join Up!, jak i zagraniczne: 5VF, LMX Touristik, Shauinsland. Przy każdej ofercie nad jej opisem wskazujemy, jakie biuro podróży jest organizatorem wyjazdu. Logo organizatora widoczne jest również na umowie.

Co znajduje się w opisie oferty?

W opisie oferty znajdziesz kluczowe informacje dotyczące hotelu, lokalizacji, dostępnych pokoi, atrakcji oraz świadczonych usług, zarówno wliczonych w cenę, jak i dodatkowych. Dodatkowo, często podane są informacje odnośnie kosztów związanych z wizą, niezbędną do przekroczenia granicy w państwach spoza Strefy Schengen. Opis obejmuje również szczegóły dotyczące ewentualnych dodatkowych opłat związanych z bagażem, w przypadku organizacji wycieczki lotem rejsowym lub tanimi liniami lotniczymi.

Jak odróżnić dojazd własny od wycieczek autokarowych lub samolotowych?

Najistotniejszym elementem każdej wycieczki jest oczywiście cena. Informacje dotyczące rodzaju dojazdu są oznaczone w każdej ofercie i można je znaleźć w opisie wycieczki w sekcji "Transport". Jeśli korzystasz z wyszukiwarki PHOTON Travel, masz również możliwość wyboru preferowanego typu dojazdu w polu "Dojazd".

Czy mogę kupić wycieczkę fakultatywną na miejscu?

W dowolnym momencie masz możliwość dokonania rezerwacji wycieczki fakultatywnej online, a także, w większości przypadków, zakupu bezpośrednio u rezydenta podczas spotkania w hotelu. W trakcie tego spotkania rezydent przedstawi dokładną ofertę, zawierającą daty wycieczek, ich programy oraz ceny.

Co oznacza liczba gwiazdek?

Liczba gwiazdek przyznawana hotelowi zależy od jego standardu oraz dostępnych udogodnień. Zazwyczaj hotele są oceniane w skali od dwóch do pięciu gwiazdek, gdzie większa liczba gwiazdek wskazuje na wyższy poziom luksusu. Warto jednak zauważyć, że nie istnieje jednolita międzynarodowa kategoryzacja, co oznacza, że liczba gwiazdek nie zawsze idealnie odzwierciedla standard hotelu w porównaniu między różnymi miejscami.

Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o ofercie?

Szczegółowe informacje przygotowane przez organizatora podróży są dostępne na stronie oferty w sekcji "Opis". W przypadku dodatkowych pytań związanych z planowanym wyjazdem, nasi doradcy są do dyspozycji i z przyjemnością udzielą odpowiedzi. Zachęcamy do kontaktu poprzez infolinię pod numerem +48 666 677 123 lub drogą mailową pod adresem rezerwacje@ptravel.pl.

Czy potrzebuję wizę aby podróżować?

Wszelkie informacje dotyczące wiz, w przypadku ich wymagania, zawsze są dostępne na naszej stronie oferty w sekcji "Informacje wizowe". Dodatkowo, można je znaleźć również na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych pod adresem www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

Czy jeśli jest wymagana wiza, organizator pomaga w jej otrzymaniu?

Jeżeli uzyskanie wizy wymaga wcześniejszych działań, zazwyczaj organizator oferuje swoje pośrednictwo za dodatkową opłatą, albo konieczne jest samodzielne jej zdobycie. W niektórych przypadkach wiza może być również wliczona w cenę. Informacje na ten temat są dostępne na naszej stronie oferty w sekcji "Informacje wizowe".

 

Dynamiczne pakietowanie - co to jest?

Dynamiczne pakietowanie to innowacyjna metoda świadczenia usług turystycznych, która umożliwia jednoczesne rezerwowanie biletu lotniczego, noclegu w hotelu, ubezpieczenia turystycznego, transferu oraz/lub wynajmu samochodu w ramach jednej, skonsolidowanej ceny. Ta strategia opiera się na korzystaniu z przelotów oferowanych przez tanie linie lotnicze, gdzie koszty związane z bagażem rejestrowanym nie są uwzględnione w podstawowej cenie biletu. W przypadku tego rodzaju rezerwacji konieczne jest indywidualne potwierdzenie szczegółów u organizatora.

Gdzie znajdę szczegóły dotyczące atrakcji w hotelu?

Informacje dotyczące atrakcji w hotelu znajdziesz na stronie oferty w sekcji „Opis” oraz już po zakupie w dokumentach wycieczki, które otrzymasz w momencie akceptacji warunków umowy.

Czy na miejscu będą polskojęzyczni animatorzy?

W niektórych wybranych hotelach nasi organizatorzy zapewniają obecność polskojęzycznego animatora. Hotele, które kładą nacisk na przyjazność rodzinom z dziećmi, zazwyczaj oferują tego rodzaju atrakcje. Informacje dotyczące obecności animatora oraz języka, w jakim prowadzi on atrakcje, są dostępne na stronie oferty w sekcji "Opis".

Gdzie znajdę szczegóły dotyczące atrakcji w hotelu?

Informacje dotyczące atrakcji w hotelu znajdziesz na stronie oferty w sekcji „Opis” oraz już po zakupie w dokumentach wycieczki, które otrzymasz w momencie akceptacji warunków umowy.

Jaki pokój dostanę?

Pokoje w hotelach prezentują zróżnicowane cechy, dostosowane do specyfiki każdego obiektu i lokalizacji. Szczegółowy opis każdego rodzaju pokoju znajdziesz zawsze na stronie oferty w sekcji "Opis". Wśród najpopularniejszych nazw pokoi znajdują się: pokój jednoosobowy (single), pokój z jednym łóżkiem dwuosobowym (double) oraz pokój z dwoma oddzielnymi łóżkami jednoosobowymi (twin).

 

Za co płacę, a jakie usługi są dodatkowo płatne?

Wszelkie informacje na ten temat znaleźć można w zakładce „Opis oferty” w sekcji dotyczącej ceny. Standardowo w koszt wyjazdu z pobytem w hotelu za granicą wliczone są:
– podstawowe ubezpieczenie (z wyjątkiem wycieczek od zagranicznych organizatorów),
– obowiązkowa składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy
(z wyjątkiem wycieczek od zagranicznych organizatorów),
– koszty zakwaterowania,
– koszty wyżywienia zgodne z wybranym wariantem,
– bilety lotnicze,
– transfery z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko,
– opieka rezydenta (w zależności od wybranego kierunku oraz organizatora).

 

Dodatkowo płatne są:

- bagaż (w przypadku kierunków europejskich od polskich organizatorów),

- ubezpieczenie (w przypadku zagranicznych organizatorów).

Co to jest Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy?

Turystyczny Fundusz Pomocowy stanowi obowiązkowe zabezpieczenie, które pełni rolę dodatkowej gwarancji zwrotu pieniędzy ze strony biura podróży w sytuacjach takich jak zamknięcie granic czy uniemożliwienie wyjazdów. Opłata za TFP jest zależna od rodzaju wyjazdu i mieści się w przedziale od 2 do 15 złotych od osoby.

Natomiast Turystyczny Fundusz Gwarancyjny to ustawowa opłata, która jest doliczana do kosztów podróży dla każdego uczestnika. Jego celem jest zabezpieczenie interesów klientów, gwarantując możliwość powrotu do domu w przypadku przerwanej imprezy turystycznej lub zwrotu pieniędzy, gdyby wycieczka nie doszła do skutku.